اعتبار 12 ماهه
150.000 تومان + 10% ارزش افزوده
حسابداری سیستم پایه در نرم افزار سپیدار می باشد و تمامی سیستمهای دیگر سپیدار بصورت یکپارچه با سیستم حسابداری مرتبط هستند.
اعتبار 12 ماهه
200.000 تومان +10% ارزش افزوده
دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها است. سیستم تامین کنندگان و انبار سپیدار، با محاسبه فرآیند ثبت عملیات، موجودی کالا و حساب تامین کنندگان، مدیریت انبار را تسهیل میکند.
اعتبار 12 ماهه
200.000 تومان+10% ارزش افزوده
سیستم مشتریان و فروش سپیدار کمک میکند تا بتوانید اطلاعات به روز، دقیق و صحیح از حساب مشتریان در دسترس داشته باشید و فعالیتهای فروش و پاسخگویی به مشتریان را به آسانی و در کوتاهترین زمان ممکن سامان دهید.
اعتبار 12 ماهه
150.000 تومان+ 10% ارزش افزوده
در سیستم سفارش کار سپیدار با تعریف فرمول ساخت، می توانید مصرف مواد اولیه را بر اساس سفارش، کنترل کنید و آگاهی دقیقتری از میزان انحراف از تولید یا مصرف در اختیار داشته باشید.
اعتبار 12 ماهه
150.000 تومان+ 10% ارزش افزوده
سیستم دارایی ثابت به شما کمک میکند که محاسبه استهلاک ، گزارش گیری ، پلاک گذاری و طبقهبندی داراییها ، مدیریت تحصیل، تبدیل و جابجایی و ردیابی تحویلگیرندگان دارایی ها را سادهتر انجام دهید .
اعتبار 12 ماهه
200.000تومان+ 10% ارزش افزوده
سیستم پیمانکاری با گزارش کاربرگ قرارداد به شما کمک می کند تا در هر لحظه اطلاع دقیقی از وضعیت عملکرد هر قرارداد داشته باشید. هم چنین بتوانید به موقع دیسکت فایل خرید و فروش فصلی و صورت وضعیت های خود را مطابق با آخرین تغییرات قانونی ارائه دهید.
اعتبار 12 ماهه
200.000 تومان+ 10% ارزش افزوده
دستگاه حضور و غیاب پایوفای امکان ثبت، ردگیری و گرفتن گزارشهای مربوطه به تردد پرسنل در هر منطقه جغرافیایی و به شیوه دلخواه را ارائه میدهد.
اعتبار 12 ماهه
200.000تومان+ 10% ارزش افزوده
پخش مویرگی، فرآیندی است که تولید کننده، کالا و خدمات خود را به دست مشتری میرساند.از جمله وظایف اصلی یک سیستم پخش میتوان به این موارد اشاره نمود: :: ذخیرهسازی و انبار کالا برای توزیع :: دریافت سفارش از مشتریان ::تحویل کالا به مشتریان ::وصول مطالبات ::کنترل و دریافت اطلاعات از بازار
اعتبار 12 ماهه
200.000تومان+ 10% ارزش افزوده
به فرآیند خرید کالا از کشور دیگر سفارشات خارجی گویند. از جمله وظایف اصلی یک سیستم وارداتی میتوان به ثبت تمام هزینه های مربوط به فرایند واردات و محاسبه بهای تمام شده کالای خریداری شده و در نهایت ورود کالا به انبار اشاره نمود.از جمله هزینه ها : کارمزد ثبت سفارش بازرگانی ، بیمه نامه، بارنامه و هزینه های گمرکی است
نرم افزار CRM یک ابزار است که از فرایند های فروش، بازاریابی و خدمات رسانی به مشتری که به درستی و متناسب با اهداف سازمان ترسیم شده اند پشتیبانی می کند و اگر فرایند ها، استراتژی ها و یا کارکنان در جای خود قرار نگرفته باشند نرم افزار تنها وضعیت نادرست را بهینه خواهد کرد.